guitar is my love
guitar is my love
 
قالب وبلاگ
نويسندگان

 نت آهنگ پر طرفدار و زیبای تایتانیک



نظرات شما عزیزان:

ثمین
ساعت9:29---3 مرداد 1392
سلام وبت خیلی خوبه خوشحال میشم به وب منم یه سری بزنی و نظر بدی
پاسخ: ممنونم. باشه عزیزم میام.


erfan
ساعت11:23---19 تير 1392
ممنون.خیلی وقت بود دنبال این آهنگ بودم.....
پاسخ: خواهش می کنم،موفق بـــاشید


erfan
ساعت11:22---19 تير 1392
ممنون.خیلی وقت بود دنبال این آهنگ بودم.....

ترنم
ساعت12:27---3 تير 1391
سلام به این وبلاگ بیا وبلاگ جدیدمه لینکم هم بکن اینم ادرس http://shakirasworld.loxblog.com/

mobin.sh
ساعت1:24---2 تير 1391
salam.shiva khanom.site khobi darid malome kar kardidrosh.vali behtar nist ahangaye marof o karbordi tari ro bezarid <> mesle gipsi king ya morghe sahar va.... mamnon.
پاسخ: شکیبا هستم.والا آهنگایی که تاحالا گذاشتم همش از آهنگای قدیمی و پر طرفدار بوده.مثل الهه ناز و سلطان قلبها.ولی چشم از آهنگای متفاوت تری استفاده خواهم کرد.متشکر


غزاله
ساعت11:59---31 خرداد 1391
سلام آپم بدوووووووووووووووبیا
پاسخ: حالا میــــــــــام...


moh3n
ساعت1:17---29 خرداد 1391
سلام شکیبا خانم من وبلاگ شما رو لینک کردم شما هم اگه دوست داشتین وبلاگ منو با اسم آکوردین/بانک آکورد&نت&تبلچر لینک کنید واقعا خوشحال می شم به همه اونایی که گیتار می زنن کمکی کرده باشم امیدوارم همیشه موفق باشین ممنون!

milad
ساعت11:41---27 خرداد 1391
سلام.

شما لینک شدید.

وب من را با نام آموزش مجازی گیتار ثبت کنید.

ممنون


milad
ساعت11:37---27 خرداد 1391
سلام.
شما لینک شدید.
وب من را با نام آموزش مجازی گیتار ثبت کنید.
ممنون


arash
ساعت14:06---25 خرداد 1391
man term avalam.taitanic kheili sakhte nemitoonam bezanm

نوشین
ساعت16:40---24 خرداد 1391
شکیباجون اپم بیاپاسخ: باشه چشم.ممنون از لینکت!

nooshin
ساعت10:34---24 خرداد 1391
سلام شکیباجون لینک شدی

ترنم
ساعت12:03---22 خرداد 1391
سلام چه خبر راستی بازدید وبلاگت کجا منویسه ای دوست

به منم سر بزنپاسخ: به به آمیکوس گرامی!آمار وبلاگ نذاشتم هنوز.میذارم ایشالا...


غزاله
ساعت11:39---21 خرداد 1391
سلام آپم

افشار
ساعت10:08---20 خرداد 1391
www.guitarzan.mihanblog .com

افشار
ساعت21:18---18 خرداد 1391
سلام واقعاوبلاگ خوبی دارین منوبااسم گیتارزن لینک کن ممنون
پاسخ: آدرس وبتون رو ننوشتین!


بارسين
ساعت15:42---17 خرداد 1391
سلام رقیق با جدیدترین آکوردهای گیتار آپ هستم و در خدمتتونم. منتظر نظرهای سازندتون هستم.
با تشکر :
مدیر وبلاگ جدیدترین آکوردهای گیتار
"بارسین ابراهیمی"


zeinab
ساعت10:59---17 خرداد 1391
سلام دوست عزیز وب جالبی داری خیلی خوبه که واسه کسایی که به موسیقی علاقه دارن
اگه وقت کردی به وبم یه سر بزن اگه خوشت اومد بیا باهم تبادل لینک کنیم یا توش عضو شو
تو نظرخواهیمم شرکت کن(این یکی خیلی مهمه)


zeinab
ساعت10:57---17 خرداد 1391
سلام دوست عزیز وب جالبی داری خیلی خوبه که واسه کسایی که به موسیقی علاقه دارن
اگه وقت کردی به وبم یه سر بزن اگه خوشت اومد بیا باهم تبادل لینک کنیم یا توش عضو شو
تو نظرخواهیمم شرکت کن(این یکی خیلی مهمه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, ] [ 11:36 ] [ Shakiba ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

با سلام،من چون علاقه ی زیادی به گیتار دارم و همچنین گیتار میزنم این وبلاگ رو ساختم تا مطالبی در مورد گیتار در اختیارتون بذارم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 85
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 85
تعداد آنلاین : 1

کد تغییر شکل موس